joi, 20 aprilie 2017

Eşti pasionat de bricolaj?

Eşti pasionat de bricolaj dar toţi şi toate se opun? N-ai timp, n-ai spaţiu, n-ai scule? Nu găseşti materialul dorit, croit şi tăiat cum îţi place? Nu găseşti feroneria potrivită sau o găseşti în cantităţi mult prea mari? Iar dacă totuşi te-ai descurcat, se plâng vecinii cârcotaşi ori invidioşi de zgomot ? Sau de altceva? Ori soţia vrea să o însoţeşti la o sesiune de cumpărături (evident, fără legătură cu bricolajul)?


Zâmbeşte, coşmarul tău s-a terminat! Există acum MAM Bricolaj, un mic rai pentru cei asemenea ţie! Nu, nu glumesc, e aievea! Cu ajutorul lor poţi vedea realizat cam tot ce îţi poate trece ţie prin cap. Nu trebuie decât să le transmiţi dorinţa ta, sub forma unui desen însoţit de dimensiuni, iar specialiştii de acolo te vor ajuta să o transformi într-un obiect de mobilier de culoarea, forma şi dimensiunile preferate. Practic ei îţi pregătesc tot ce e necesar la forma, dimensiunile şi culorile indicate şi ţi le trimit acasă. Sau poţi trece pe la ei la sediu să le ridici, urmând să ţi le asamblezi acasă.

Ca să vedeţi că nu-i o glumă vă rog să urmărţi ce a realizat un grup de bloggeri "fără experienţă" (bănuiesc că majoritatea îi cunoaşteţi sau aţi auzit de ei), acolo, la locul faptelor:


Mai am o veste bună! În caz că nu aveţi experienţă aşa cum pare cel de pe coperta clipului (chiar Cristian Florea dacă nu mă-nşel), la MAM Bricolaj există Şcoala de Mobilă, unde puteţi învăţa şi pune în practică "tainele" accesoriilor pentru mobilier. Nu costă o avere, de fapt banii plătiţi se întorc la voi sub forma unui voucher pentru servicii de debitare şi căntuire (recunoaşteţi, v-ar fi cam greu să faceţi aceste operaţii acasă). Detalii găsiţi pe site-ul lor, am dat link mai sus.
În altă ordine de idei, producătorii de mobilier ar cam avea ce găsi pe acolo!



Acum am primit o sarcină de la cei doi băieţi ai mei. Vor o bibliotecă cu "geometrie variabilă" (ăştia iar au văzut vreun film cu avioane americane). Şi asta mai mult ca să-mi dea mie de treabă, că nu se omoară cu cititul, vorbind de cărţi. Caut şi uite ce găsesc:


Biblioteca strânsă şi desfăşurată

O idee ingenioasă care se potriveşte spaţiului în discuţie. Îmi iau ruleta să mă duc să măsor şi să fac schiţa.

Schiţa

Iar apoi voi proceda aşa cum am scris mai sus. Poate, măcar, îşi vor face ordine prin cameră. Eu sper!

Voi ce idei mai mult sau mai puţin năstruşnice aveţi? În materie de mobilier şi bricolaj, desigur!

Imagini bibliotecă: http://casoteca.ro/10-piese-de-mobilier-bizare-pentru-spatii-mici/

6 comentarii :

  1. E practica mai ales pentru cei care au doua maini stangi! ( nu ma refer la tine, desigur;) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu că nu te referi la mine! Dar mă bucur pentru tine! E un mare pas înainte să fii în stare să recunoşti! ;)

      Ștergere
  2. Cateodata ma apuca pariunea de bricolaj, a mesteri ceva, desi sunt femeie. Bine ca nu am scule si materie prima ca altfel... cine stie. Mi s-a pus pata de ceva timp sa imi fac niste rafturi/etajere pentru carti sau un oarece. Cand m-am uitat la preturile celor din magazinele de specialitate, parca m-a apucat pasiunea sa le mesteresc eu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasiunea nu ţine cont de sex, vârsta, etc. Deci, ce să zic? Fă-ţi de cap! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !