vineri, 5 mai 2017

Reparaţii ochelari în Constanţa.

Reparaţii ochelari în Constanţa? Greu de găsit, o ştiu din proprie experienţă. Aşa că postarea aceasta apare din dorinţa de a fi de ajutor persoanelor care dintr-un motiv sau altul doresc să-şi repare ochelarii şi nu ştiu unde o pot face.

Se întâmpla puţin înainte de Crăciun. Printr-un concurs nefericit de împrejurări un membru al familiei s-a aşezat pe ochelarii mei, care evident nu au ieşit decât grav răniţi din această inegală înfruntare. Toată lumea a arătat acuzator spre mine. Cică eu am fost neglijent şi nu i-am pus într-un loc care să prezinte siguranţă. De parcă toţi sunt americani şi se aşează pe birou. Când am expus această părere s-a ajuns la concluzia că tot eu sunt vinovat pentru că nu i-am pus în toc.

Aşa că am luat la bătut oraşul cu pasul intrând în fiecare optică medicală întâlnită, întrebând dacă îmi pot repara ochelarii. Peste tot am primit aceeaşi soluţie ce poate fi rezumată într-un singur cuvânt - alţii!
Bugetul de cheltuieli de sărbători trecuse deja prin consiliul de administaţie şi aprobat. În plus ţineam mult la ei, iar o ramă identică chiar n-am găsit. Deh, sunt conservator şi econom. 

Într-un târziu, un binevoitor mi-a şoptit pe un ton conspirativ să merg pe str. Mihăileanu 16, vis-a-vis de Piaţa Griviţei, deoarece cel de acolo mă poate ajuta.


Cel de acolo, pe numele lui Paul Stroe, s-a uitat scurt la ei şi mi-a spus că da, se pot face, dar să vin după revelion, pentru că acum este foarte ocupat. Şi ce-i drept avea treabă!
Nu ştiu cum am făcut dar am reuşit să-l înduioşez. Cert este că în ajun de Crăciun aveam din nou ochelari la un preţ decent. Ţin minte doar ce mi-a spus:
"În ziua de azi toţi ştiu să vândă dar foarte puţini mai ştiu să repare" 
Evident se referea la domeniul lui.


Am reuşit să fac o poză şi la standul cu scule. Şi nu o să vedeţi aşa ceva în magazinele de optică.



În caz că printr-o împrejurare nefericită treceţi printr-o întâmplare asemănătoare, nu uitaţi că există cineva care vă poate ajuta! Deşi eu am testat de nevoie am fost mai mult decât mulţumit.

Reţineţi datele de contact: Paul Stroe, Optic Star, str. Mihăileanu 16, tel. 0724316450.
Nu doresc să aveţi nevoie dar dacă se întâmplă sper să vă fie de folos! 
Şi nu, nu este un adverorial!

6 comentarii :

  1. daca stau bine sa am gandesc, eu nu am vazut nici in Bucuresti centre de reparatii ochelari. Peste tot lumea vinde, cred ca se gandesc ca noi nu suntem interesati sa reparam, ca ne dau banii afara din casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe vremea când locuiam în Bucureşti ştiam unul între Piaţa Universităţii şi Piaţa 1848, pe o străduţă la stânga, parcă pe Colţei.

      Ștergere
  2. Mai sunt opticieni în Constanța dar din păcate nu își găsesc de munca în acest domeniu pentru ca nu au fusta scurta parul lung ca sa dea bine la client și dacă ma găsesc bine cam asta am vrut cu toții doar o imagine buna nu și calitate asa ca noi cumpărăm toate gunoaiele aduse din China pentru ca lentilele făcute la Timișoara nu ne mai plac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi lăsa comentariul dv. deşi nu le accept pe cele anonime.
      Ideea acestui articol este să fie de ajutor constănţenilor care au nevoie de reparaţii la ochelari.

      Ștergere
  3. Bravo Paul, sa nu uite domnul care a postat acest articol ca mai exista um atelier la fel de bun la Casa de Cultura la Dl. Stroe senior!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă rog nu mai comentaţi anonim. Am setat blogul să trateze acest tip de comentarii ca spam.
      Nu am ce să uit deoarece la Casa de Cultură nu am ajuns pentru reparaţii ochelari. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !